Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

το ταξιδι συνεχίζεται

Ομορφες οι γυναίκες στο Γλυκή

Ο Γιωργος ένα περιβόλι
σωστό "λάβετε φάγετε"
σουβλιστό κατσίκι - σπονδή σε φίλους
5 λαοι μαζεύτηκαν γυρω απο τη φωτια
buena vista social club μάς ενωσες όλους

εκεινο το βραδυ το ονειρο δεν ειχε διπλή ερμηνεια
όλα ήταν ξεκαθαρα στο νου

στο δρομο για το νησι μου έστειλες το μηνυμα
"κάποιος είπε ότι αν φυτέψεις δεντρο, ριζώνεις.."
Φουξια βουκαμβίλια φυτεψα για να ευθυμείς
και να ριζώνει τ' ονειρο
που τον αερα καρτερά να το σκορπίσει

σε τουτο το νησί οι γυναικες δεν αιμοραγούν
"έχουν τα ροδοπεταλα τους"!

Ο Δημοκριτος χαμογελουσε διαρκως
μέχρι που αυτοτυφλώθηκε
γιατι τη γυναίκα δεν αντεχε μόνο να θωρεί

εσυ περπάτησες στην αμμουδια
γυρισες την πλάτη στο κύμα

πόσο μοιαζουν οι πλάτες με τοπία!

2 σχόλια:

koutso είπε...

Ο γραπτός σου λόγος είναι γεμάτος χρώματα.....με συγκινεί γιατί είναι σαν να πηγαίνω σ'έκθεση ζωγραφικής χωρίς όλους τους "ειδικούς" γύρω μου.Μου θυμίζεις τον εαυτό μου όταν έγραφα ασταμάτητα,κάποτε,παλιά, ένα άλλο Αύγουστο.Οταν η δύναμη της στιγμής είναι τόσο έντονη και συνάμα απέριττη τότε εκδηλώνεται το πνεύμα.ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.Είναι τόσο σπουδαίο να νοιώθεις τη ζωή,κάθε μέρα.

rose είπε...

κώστα μ αρεσει επισκεψη σου χωρίς τους "ειδικους" !

και εγω δεν τους πολυ-εμπιστευομαι

γενικώς, όλους τους θεωρίζοντες επι της δημιουργίας άλλων