Οι άντρες μέσα από τα μάτια δυο ξένων "καλλιτέχνιδων" - Ποιοι πάνε καμπαρέ και ποια τα βίτσια τους
Κύπριοι εραστές για κλάματα
Οι κοπέλες ανέβαιναν στην πίστα με τη σειρά. Η κάθε μια στο δικό της τραγούδι, η κάθε μια με το δικό της στυλ. Στριφογύριζαν στην μπάρα με άνεση, επιδεικνύοντας τα καλλίγραμμα κορμιά τους. Η μια ομορφότερη από την άλλη. Κάτω οι πελάτες λίγοι. Δεν έχει πολλή δουλειά δευτεριάτικα... Παρασκευο-σαββατοκύριακα όμως γίνεται χαμός! Οι άντρες που ήταν εκεί, μεσήλικες, με κοιλιά και φαλάκρα. Μπροστά μας μια παρέα τριών αντρών. Το αυτί μας έπιασε να συζητούν για το νηπιαγωγείο των παιδιών τους. Οι περισσότεροι θαμώνες των καμπαρέ είναι παντρεμένοι, με παιδιά, ακόμα και με εγγόνια...
Δεν μας αγγίζουν
Προσπαθήσαμε να μιλήσουμε στα κορίτσια. Δύσκολο να μας εμπιστευτούν... Ήδη για να φτάσουμε ως εκεί χρειάστηκαν γνωριμίες και τηλεφωνήματα από έμπιστους πελάτες. Τα αφεντικά θα προτιμούσαν να μας μιλήσουν για τη διαφάνεια της επιχείρησής τους, για τις "ψεύτικες φήμες που κυκλοφορούν ότι οι κοπέλες καταπιέζονται" και "πάνε" με πελάτες, για την κρατική αδικία εις βάρος των επιχειρήσεών τους... Επιμείναμε να μιλήσουμε στις κοπέλες. Οι πλείστες δε μας είπαν κουβέντα. Δυο - τρεις πιο τολμηρές προσπάθησαν να βοηθήσουν. Όταν φτάναμε όμως στο κρίσιμο σημείο, σιωπούσαν επιδεικτικά, γυρνώντας αλλού το κεφάλι: "Εμείς εδώ απλώς χορεύουμε. Δεν τους αφήνουμε ούτε να μας αγγίξουν! Κάποιοι ζητούν σεξ, μα εμείς αρνούμαστε...".
Εν τω μεταξύ τα κεφάλια της μπροστινής παρέας όλο και γύριζαν προς το μέρος μας, το βλέμμα λιγωμένο, σαν πεινασμένου λύκου, μετρούσαν μια-μια τις κοπέλες και διάλεγαν... Το αφεντικό δεν απομακρυνόταν πολύ, ερχόταν πού και πού και μας υπενθύμιζε ευγενικά: "Οι κοπέλες δυστυχώς φοβούνται να μιλήσουν. Δεν πρόκειται να σας πουν τίποτε!"
Όντως, από αυτήν την "οργανωμένη" επίσκεψη στο καμπαρέ δε βγήκαν και πολλά πράγματα. Εμείς όμως βρήκαμε δύο άλλες κοπέλες, τη Λαρίσα και τη Ναταλία, που δουλεύουν μόνες τους πια, εκτός καμπαρέ. Αυτές αποδείχτηκαν λαλίστατες... Και οι δύο καλλονές από χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, μας μίλησαν για τους άντρες που τις επισκέπτονται, και μας εξομολογήθηκαν πώς οι Κύπριοι φαίνονται στα μάτια των ξένων "καλλιτέχνιδων".
Χειρότεροι κι από γαϊδούρια!
"Τους πελάτες μας δεν τους βλέπουμε ως άντρες, αλλά ως λεφτά", μας αποκαλύπτουν οι δύο κοπέλες. Είναι δύσκολο να πιστέψεις πως δύο τόσο αγγελικές μορφές μπορούν να κρύβουν μέσα τους την κόλαση... Η Λαρίσα συμπληρώνει: "Αν μπορούσα και το βρακί θα τους έπαιρνα! Και δεν τους λυπάμαι διότι αυτή είναι η δουλειά μου..."
Το βλέμμα τους είναι κενό καθώς μας μιλούν. Η φωνή τους ψυχρή, αμείλικτη. "Παλιά, όταν δούλευα στο καμπαρέ, είχα έναν πελάτη που είχε μπακάλικο σε ένα χωριό. Κάθε μήνα μου έφερνε ψώνια. Αυτόν τον κοροϊδεύαμε και του τρώγαμε πολλά λεφτά. Είχαν κάνει χρέη με τη γυναίκα του για να ανοίξουν το μπακάλικο, και αυτός έκλεβε πράγματα και τα έφερνε σε μας. Στο τέλος μπατίρισαν και τους έμειναν τα χρέη". Λόγια σκληρά, αλλά η ζωή των γυναικών αυτών ακόμη σκληρότερη... Διότι δεν πωλούν μόνο το κορμί, αλλά και τη ψυχή τους, για ένα κομμάτι ψωμί. "Παλαιότερα πίστευα πως οι άντρες αυτοί ήταν τα θύματά μας, τώρα όμως συνειδητοποιώ πως εμείς είμαστε τα πραγματικά θύματα... Μας κάνουν να νιώθουμε σκουπίδια...". Η Ναταλία πνίγει ένα λυγμό. Πίσω από τα ξανθά μαλλιά της υποψιαζόμαστε ένα δάκρυ...
Η Λαρίσα είναι πιο ψύχραιμη ως παλαιότερη στο επάγγελμα. Εικοσιεπτάχρονη και κοκκινομάλλα, αναρωτιόμαστε για πόσο ακόμα θα διατηρείται φρέσκια με τέτοια ζωή που κάνει. "Τον πρώτο μήνα που δούλεψα στην Κύπρο είχα τα παπούτσια μου σχισμένα. Και έλεγα σ' όλους ότι ήθελα καινούργια παπούτσια διότι δεν έχω λεφτά. Πολλοί μου έδιναν λεφτά, άλλοι μου αγόραζαν παπούτσια! Και ήμουν και ιδιότροπη! Ήθελα ακριβά πράγματα! Τις πρώτες 33 μέρες στην Κύπρο έβγαλα 10 χιλιάδες δολάρια. Χωρίς μάλιστα να κάνω πολλές βίζιτες!" Είναι αλήθεια πως και στο καμπαρέ που πήγαμε, προσέξαμε ότι όλες οι κοπέλες κρατούσαν ακριβά κινητά. Δώρα πελατών τους το πιθανότερο... Κάποιες στιγμές η Λαρίσα γίνεται κυνική. "Στον κάθε πελάτη βγάζουμε και από ένα παρατσούκλι, έτσι, για πλάκα! Είχαμε παλιά κάποιον που τον φωνάζαμε μεταξύ μας Μίκυ Μάους". Γελά. Ατόφιο γέλιο ή μεταμφιεσμένη κραυγή; Δεν καταλάβαμε. "Τους πελάτες τούς βλέπω νύχτα και την άλλη μέρα δεν τους αναγνωρίζω. Πολλές φορές με παίρνουν τηλέφωνο, και, για να μην τους μπερδέψω με κάποιον άλλο, τους λέω όλους "αγάπη μου"..."
Ξεχωριστό1 "Δε γουστάρουμε. Προσποιούμαστε! Και οι παλαβοί μας πιστεύουν"
"Οι Κύπριοι άντρες δεν είναι φυσιολογικοί!" Μια από τις ελάχιστες δηλώσεις των κοριτσιών στο καμπαρέ που πήγαμε. Η Λαρίσα και η Ναταλία συμφωνούν. "Στα καμπαρέ συχνάζουν οι άχρηστοι της κοινωνίας! Και ό,τι αφήνετε εσείς οι Κύπριες σαν σκάρτο, γίνεται η δική μας σανίδα σωτηρίας. Έρχονται στο καμπαρέ διότι δε βρίσκουν γυναίκα έξω. Και εμείς τους δεχόμαστε και τους παντρευόμαστε. Προτιμούν τις γυναίκες του καμπαρέ διότι είναι ξένες σε χώρα ξένη, δεν ξέρουν τη γλώσσα, τα δικαιώματά τους, πού να αποταθούν..."
Ρωτήσαμε αν απολαμβάνουν το σεξ με τους πελάτες τους. Ρητορικό μάλλον ερώτημα: γέλασαν και οι δυο τους ειρωνικά. Πώς να νιώσουν ευχαρίστηση αναγκαστικά και χωρίς συναίσθημα; "Προσποιούμαστε πάντα. Και οι παλαβοί οι αρσενικοί πιστεύουν πως τελειώνουμε και εμείς μαζί τους!" Είναι όντως αστείο το πόσο εγωκεντρικά αφελείς μπορούν να γίνουν οι άντρες... "Δουλειά μας είναι να κάνουμε τους άντρες να πιστεύουν πως είναι οι πιο τέλειοι εραστές! Οι αρσενικοί είναι χειρότεροι από τα μωρά!" .
Η Ναταλία μπορεί να είναι μόλις 22 χρόνων, παίζει όμως τους άντρες στα δάκτυλά της. "Πολλές φορές πηγαίνουμε με κάποιον και σκεφτόμαστε άλλα πράματα. Με τον πρώτο πελάτη που πήγα, έπινα καφέ και τσιγάρο την ώρα που με...!", ξεσπά και πάλι σε γέλια η Λαρίσα...
Ξεχωριστό2
Οι Κύπριοι γουστάρουν ανωμαλίες
Οι Κύπριοι άντρες έχουν σεξουαλικά φετίχ;
Λαρίσα: "Μας ζητούν ό,τι χειρότερο μπορείς να φανταστείς. Όλοι γουστάρουν ανωμαλίες. Είχα παλιά έναν πελάτη που του ψιθύριζα ανωμαλίες στο αυτί και μου άνοιγε σαμπάνιες: Με ρωτούσε τι μου αρέσει να κάνω στο κρεβάτι, και εγώ του έλεγα ότι μου αρέσουν οι παρτούζες, το πρωκτικό σεξ... Και περίμενε να πάω μαζί του να τα κάνουμε αυτά, μα εγώ πάντα έβρισκα δικαιολογίες: "Έχω περίοδο, είμαι κλειδωμένη, κλπ."
Δε ντρέπονται να σας τα ζητούν αυτά; Κι εσείς δέχεστε;
Λαρίσα: "Συνήθως έρχεται κάποιος, γίνεται τακτικός σου πελάτης, αρχίζει να έχει το θάρρος σου, και αργότερα σου προτείνει να κάνετε παρτούζα με έναν φίλο του. Υπάρχουν πολλοί που φαντασιώνονται παρτούζες, μέχρι και το 99% των αντρών πιστεύω...
Κάποιες κοπέλες δέχονται να κάνουν παρτούζες, κάποιες όχι. Εγώ αρνούμαι να κάνω τέτοια πράματα. Μα αν ερχόταν κάποιος και μου πρότεινε πολλά λεφτά, μπορεί και να δεχόμουν..."
Η ειλικρίνειά της σοκάρει... Η Ναταλία όμως διαφωνεί. Πιστεύει πως οι Κύπριοι είναι χορτασμένοι και από σεξ και από ανωμαλίες. "Απλώς τους αρέσει να αγοράζουν κοπέλες από το καμπαρέ για να κάνουν επίδειξη στο δρόμο ότι κυκλοφορούν με μια ωραία γυναίκα δίπλα τους. Βλέπεις κάτι ηλικιωμένους, με τα κρέατά τους να κρέμονται, και τους οποίους αναγκαστικά φιλούμε. Μέσα μας όμως σιχαινόμαστε. Αυτοί οι άνθρωποι περπατούν με μια όμορφη κοπέλα δίπλα τους και νομίζουν ότι είναι οι καλύτεροι εραστές. Μα εμείς μέσα μας σκεφτόμαστε: "Άι σιχτίρ ρε μαλάκα, θα τελειώσεις καμιά φορά να φύγω; Να βρω άλλον να βγάλω τα λεφτά μου;"
Νικηφόρο στα καμπαρέ
Ποιοι άντρες συχνάζουν στα καμπαρέ;
"Όλες οι ηλικίες, όλες οι κοινωνικές τάξεις, από πόλεις και χωριά, μορφωμένοι και αμόρφωτοι!" Η απάντηση ήταν ομόφωνη... Συχνότεροι θαμώνες βέβαια είναι οι μεγαλύτεροι, άντρες άνω των σαράντα. Αυτούς είδαμε και κατά την επίσκεψή μας στο καμπαρέ. "Πρόκειται πάντως για τους σκάρτους της κοινωνίας!" Η Λαρίσα και η Ναταλία είναι αυστηρές. Έχουν δει τόσα όμως, που μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρουν...
Αν σας ζητούσα να χωρίσετε τους Κύπριους άντρες σε κατηγορίες, ποιες θα ήταν αυτές;
"Πρώτα απ' όλα τα γαϊδούρια! Πάνε στο Νικηφόρο για τρεις μέρες, και πάνε και τις τρεις μέρες στο καμπαρέ! Οι περισσότεροι για να βρουν γυναίκα. Υπάρχουν και άλλοι όμως που πάνε στα καμπαρέ διότι ακολουθούν την παρέα τους. Σαν τα σκυλάκια... Αυτοί που έρχονται από σπόντα, ή από περιέργεια, μας κάνουν και κήρυγμα: "Δεν αγαπάτε τον εαυτό σας; Εγώ δε γουστάρω να σε πληρώσω για να πας μαζί μου". Η τρίτη κατηγορία είναι οι άκαρδοι. Αυτοί μπαίνουν στο καμπαρέ, και επειδή κρατούν δύο μπακίρες, νομίζουν ότι είναι σπουδαίοι! Και είναι και στη ζωή τους έτσι... Είναι άνθρωποι χωρίς αισθήματα. Σε παίρνει το γκαρσόνι στο τραπέζι τους, και αμέσως βάζουν το χέρι τους να δουν αν έχουμε βυζί στητό και πισινό σφιχτό. Σα γυναίκες μας προσβάλλει αυτό... 90% των αντρών ανήκουν σ' αυτήν την κατηγορία...".
Κύπριες: πόρνες πολυτελείας
Είναι γνωστό πως στην αγκαλιά μιας πόρνης οι άντρες δε βρίσκουν μόνο εύκολο σεξ, μα και έναν καλό ακροατή. "Οι άντρες που έρχονται μας μιλούν για τα προβλήματά τους. Όταν δεν ξέρεις κάποιον είναι πιο εύκολο να του εκμυστηρευτείς πράγματα. Κάνουμε υπομονή και τους ακούμε. Μας λένε ότι είναι θύματα των Κύπριων γυναικών, ότι οι γυναίκες τους ξοδεύουν πολλά λεφτά... Είμαστε σαν ψυχολόγοι", μας είπαν οι κοπέλες στο καμπαρέ. Πόρνες σε ρόλο ψυχολόγου... Και εμείς ούτε με το τσιγκέλι δε μπορούμε να τους βγάλουμε μια λέξη...
Η Λαρίσα μπορεί να το επιβεβαιώσει με άπειρα περιστατικά από τη μακρόχρονη καριέρα της: "Είχα παλιά έναν πελάτη εκατομμυριούχο. Ποτέ δε θέλησε να κοιμηθεί μαζί μου. Απλώς είχε ανάγκη να μιλά με κάποιον. Ήταν όμως τακτικός μου πελάτης. Η γυναίκα του ήταν παράλυτη και την αγαπούσε πολύ και μου έλεγε: "Προτιμώ να παίζω μ..... παρά να πάω με άλλη γυναίκα". Μου έδωσε πολλά δώρα και λεφτά αυτός ο άνθρωπος, πάνω από 5.000 δολάρια..."
Ρωτήσαμε τη Ναταλία και τη Λαρίσα πώς οι άντρες περιγράφουν τις Κύπριες γυναίκες στις "καλλιτέχνιδες" που επισκέπτονται. Η απάντηση είναι σοκαριστική: "Για τις Κύπριες λένε ότι είναι οι μεγαλύτερες πόρνες. Σκύλες και μάλιστα πανάκριβες, διότι είναι συνηθισμένες στα πούπουλα. Ότι δεν ξέρουν να αγαπούν έναν αρσενικό, δεν κάνουν καλό σεξ και παραμελούν τον εαυτό τους μετά το γάμο."
Ξεχωριστό3
Ψάλτης με βίτσια
Ποια περίεργα περιστατικά σας έτυχαν;
Λαρίσα: "Μια φορά ήρθε ο ψάλτης της εκκλησίας του χωριού μου. Αυτός κατηγορούσε τους υπόλοιπους συγχωριανούς ότι πήγαιναν στα καμπαρέ, το έπαιζε άγιος. Οι κοπέλες θυμάμαι στέκονταν στη σειρά, σαν σε βιτρίνα, για να διαλέξει ο πελάτης. Όταν με είδε σοκαρίστηκε και έφυγε..."
Ναταλία: "Έρχονται και άνθρωποι του Τμήματος Μετανάστευσης, οι οποίοι βλέπουν πολλές παρανομίες μα κλείνουν τα μάτια. Ήρθε μια φορά κάποιος (που ακόμα είναι εν υπηρεσία) και ήθελε να κοιμηθεί με μια κοπέλα που δεν έβγαινε έξω να κάνει βίζιτες. Επέμενε. Και έδιωξαν την κοπέλα διότι αρνιόταν να πάει μαζί του."
Λαρίσα: "Πολλές φορές έρχονται οι γυναίκες των πελατών και κάνουν σκηνές. Κάποτε ήρθε ένα νεαρό ζευγάρι και ζητούσε μια κοπέλα για να κάνουν παρτούζα. Και επειδή ο άντρας έβαλε το χέρι του στο πόδι μιας κοπέλας, η σύντροφός του νευρίασε - παραλίγο να φάμε και ξύλο!"
Ξεχωριστό4
Δεν φτουρούν!
Λαρίσα, εσύ δούλεψες και στην Ελλάδα για δυο χρόνια. Στο σεξ είναι καλύτεροι οι Κύπριοι ή οι Ελλαδίτες;
"Οι Ελλαδίτες βέβαια! Αυτοί δεν ζητούν άμεσα τόσο ανώμαλα πράματα. Έχουν πονηριά μέσα τους, ξέρουν να σε αγοράζουν με τα λόγια: πρώτα σε κάνουν να νιώσεις θεά. Και δεν θέλεις καν λεφτά όταν κάνεις σεξ μαζί τους! Ένας Ελλαδίτης στο κάνει με τέτοιο τρόπο που θα του έδινες και λεφτά από πάνω! Ενώ οι Κύπριοι δεν είναι καλοί στο κρεβάτι. Εκτός από το γλείψιμο δεν ξέρουν τίποτα άλλο! Νομίζουν ότι με το να μας γλείψουν θα ζαλιστούμε και θα πέσουμε κάτω!".
Της Σοφίας Θεοδοσίου
Κωδικός άρθρου: 840245
ΠΟΛΙΤΗΣ - 14/12/2008, Σελίδα: 56
34 σχόλια:
Δεν σχολιάζω για να μην παρεξηγηθώ.
γιατι να παρεξηγηθεις?
Ούτε γλείψιμο.
Rose,
Tα κείμενα που ανάρτησες (από τον “Πολίτη”), τα διάβασα στην εφημερίδα (το απόγευμα) πριν τα ‘δω εδώ.
Ότι λενε οι δυο κοπέλες - “καλλιτέχνιδες” (εγώ θα τις πω ορθά κοφτά και ξικούτσουλα “πόρνες” – ανεξάρτητα πως κατέληξαν στο συγκεκριμένο “επάγγελμα”).
Όσα λενε είναι άκρως ενδιαφέροντα και αποτελούν τα δικιά τους (βιωματικά) συμπεράσματα για τους πελάτες τους (τους άντρες που συχνάζουν στα καμπαρέ και που πανε μαζί τους για τα περαιτέρω μετά) και τη σεξουαλικοί τους συμπεριφορά!
Άποψη μου είναι, αγαπητή Rose, (μ’ όλο το σεβασμό και τη εκτίμηση). Ότι η περίπτωση αυτή δεν εμπίπτει σ’ αυτές με τις οποίες συνήθως ασχολείται το “ΑΠΑΝΕΜΙ” (για παροχή βοήθεια σε γυναίκες που υφίστανται βίαιη συμπεριφορά ή/και σεξουαλική εκμετάλλευση). Έχω την εντύπωση ότι οι δύο “καλλιτέχνιδες” συνειδητά πλέον εξασκούν το αρχαιότερο (όπως το λαλούν) επάγγελμα (αυτό της πορνείας), η μια μάλιστα (αυτή που ήταν και στην Ελλάδα) συνειδητά επέλεξε να το κάνει στην Κύπρο!
(Τα δικά σου σχόλια δεν τα είδα).
Anef_Oriwn
Δευτέρα 15/12/2008 – 00:16 π.μ.
Εκάματε μας χώμα ρε κοπέλες..
Ακουσε εκεί γαδάροι οι κύπριοι εραστές..
Διάβασα κι εγώ στον Πολίτη τις συνεντεύξεις πριν τις δω εδώ.
Και πρέπει να πω ότι ένιωσα άσχημα.
Εντάξει, μπορεί να υπερβάλλουν χαρακτηρίζοντας με τον ίδιο τρόπο όλους τους κύπριους.
Αντιλαμβάνομαι ότι, όπως συμβαίνει συνήθως, κάποιος κρίνει (και συνήθως γενικεύει) με όσα έχει δει και βιώσει.
Δεν είναι όμως αυτή η ουσία.
Κατ' εμέ η ουσία βρίσκεται στην υποκρίσα που υπάρχει εκατέρωθεν.
Αλλά και στο δράμα που κρύβεται πίσω από αυτές τις περιπτώσεις, επίδης εκατέρωθεν.
Ως προς το τι παιρνούν αυτές οι κοπέλες αλλά και το τι σπρώχνει όλους αυτούς τους άντρες να πηγαίνουν σε τέτοια μέρη.
Πιστεύω ότι πέρα από τις αναφορές, η περιπτώσεις αυτές χριζουν ανάλυσης.
Αγαπητέ Ανευ
απο την στιγμη που το Απανεμι εχει πλεον το δικο του μπλοκ εγω, αξιοποιώ το δικο μου για διαφορα θεματα. Η ετικετα αυτης της αναρτησης ειναι "σεξουαλικοτητα"
Τα δικα μου σχολια δεν τα ειδες γιατι το αρθρο μπηκε με σκοπο να προκαλεσει μια κουβεντα μεταξυ μας.
Μερος της αποψης μου απαντα στο χαρακτηρισμο "αρχαιτερο επαγγελμα" και εινια οτι προηγήθηκε το αρχαιοτερου ακομα ένα επαγγελμα - αυτο του Ιερατείου.
Για μενα η περιφημη φραση που βγηκε απο το στομα της Λιανας Κανελη, εχει διτο νοημα - καθε ενα σε εντελως αντιθετη κατευθυνση.
1) δεν υπαρχουν πορνες αν δεν υπάρχουν λόγοι για εξώθηση στην πορνεια
2) καποτε τα "ιερατεία" δεν ήταν οπως τα γνωρίζουμε.
@ Κυριακο
το σχολιο σου επιβεβαιωνει οτι έχεις πολύ χιουμορ!!!
@Μιχαλη
Συμφωνω μαζι σου απολυτως..
Υποκρισια παντου και σιωπη..
Το αρθρο μιλα για πραγματα που ειναι ταμπού. Ωστόσο κάποιοι εκαναν την προσπαθεια και ρώτησαν 2ατομα [φυσικα και ειναι η δικη τους προσωπικη εμπειρια και αποψη]
αλλά να καταθετουν καποιες οτι μια κοπελα αρνηθηκε να παει με πελατη οοποιος ειναι τώρα ακομα στο Τμημα Μεταναστευσης και ως αποτελεσμα απολύθηκε, ειναι σοβαρότατη καταγγελια. Αυτο κι αν χρειαζεται να σχολιαστει!
Απο την αλλη, η προσπαθεια εκλογικευσης μιας καταστασης ειναι συμπτωμα αρνησης. Υπαρχουν στοιχεία, υπαρχουν βιωματα, υπάρχουν απόψεις. Αν εκλογικευσουμε τις γενικευσεις αυτες ειναι γιατι δεν θελουμε να δουμε το προβλημα.
Γι αυτο ολων τα σχολια ειναι καλοδεχουμενα, τιποτα δεν ειναι ταμπου να συζητηθει, και καποια πραγματα θελουν και περαιτέρω αναλυση με κάποια άλλα μέσα.
@Ανωνυμε πιο πάνω
εννοείς οτι οι Κύπριοι δεν "γλειφουν"??
γενικως...?
ειδικως?
δεν καταλαβα
Αν και ο τίτλος του άρθρου αναφέρεται μόνο στους άντρες, πιστεύω ότι αφορά ολόκληρη την κυπριακή κοινωνία, κεκλεισμένων των θυρών, φυσικά. Σε κάποιο σημείο μεταφέρονται και τα σχόλια όσων συχνάζουν σ' αυτούς τους οίκους για τις συζύγους τους. Ίσως είναι η πραγματική τους άποψη, ίσως απλά ψάχνουν άλλοθι για τις 'εκτροχιασμένες' τους εξόδους.
Γνωρίζω αρκετά αγαπημένα ζευγάρια Κυπρίων που χαίρονται μία ήρεμη οικογενειακή ζωή με τα πολύ χαριτωμένα κι ευγενέστατα τους παιδάκια. Γι αυτό δεν πιστεύω ότι αυτό το άρθρο μπορεί να θεωρηθεί αντιπροσωπευτικό, είναι απλά ένα δείγμα από μία μερίδα ανδρών, οι οποίοι για προσωπικούς κυρίως λόγους (προβλήματα, αδιέξοδα, καταχρήσεις, εθισμοί), καταφεύγουν στις επί πληρωμής υπηρεσίες ξένων γυναικών.
Ναι μεν πόρνες αλλά πλάκα έχει.
Αυτά που είπαν για τους Κυπραίους εννοώ.Τι στο καλό ρε παιδιά !!δεν νομίζω όλοι οι Κυπραίοι να είναι έτσι!!!
Υ.Γ. Σαν τζιαι άκουσα κάποιον να με ξητιμάζει???????
Δεν πρέπει να μας σοκάρουν τα σχόλια αυτά. Οι άνδρες να μην συγχίζεστε γιατί οι κοπέλλες αναφέρονται στους πελάτες των καμπαρέ... άρα δεν σας αφορά, εκτός αν είστε πελάτες (γενικώς).
Να μην μας σοκάρει επίσης ότι εκμεταλλεύονται όπως μπορούν τον κάθε ένα "πρόθυμο" πελάτη για να βγάλουν όσο το δυνατό περισσότερα λεφτά. Όταν τις εκμεταλλευόμαστε εμείς καλά είναι... είναι μέσα στο παιγνίδι του "πάρε-δώσε" κι αυτό το κομμάτι.
Εκεί που πρέπει να σταθούμε είναι στην υποκρισία που υπάρχει γύρω μας. Στα δύο παραδείγματα που έδωσαν με τον ψάλτη και με τον τύπο του Τμήματος Μετανάστευσης... υποκρισία και απο τους δύο αλλά και κατάχρηση εξουσίας από τον δεύτερο. Φυσικά σιγά που περιμέναμε να βασιστούν στις μαρτυρίες δύο πορνών για να κάμουν και έρευνες!! Εδώ έχουν καταγγελίες από οργανισμούς και δεν κάνουν τίποτε.
Όσο για παρτούζες, γλειψίματα κλπ... σιγά τώρα που δεν ξανακούσαμε ότι συμβαίνουν αυτά και εκτός καμπαρέ! Νομίζω όλοι στην Κύπρο ζούμε...
Αγαπητή Λεμέσια
αυτα που γραφτηκαν στο άρθρο ειναι αυτα που λεγονται στις παρέες - εξαρτάται φυσικα ποια παρέα και σε ποιο βαθμο.
ειναι πραγματα γνωστα αλλα ελαχιστα κοινοποιημενα
εκει, υπάρχουν και οσοι φορτωνουν τις επιλογες τους σε άλλους, την ιδιωτικη τους ζωη και αναγκη σε άλλους, την διαχείριση των αισθηματων τους και ευθυνης τους σε άλλους.
εκει, υπάρχουν και οσοι στρεφουν το βλεμμα μακρια, ή οσοι κοιτουν τα πραγματα με διαφορετικο φακό.
Οι ιστοριες αυτες δεν με ξενιζουν καθολου. Εχω ακουσει άπειρες απο πρωτο χέρι. και θα εκπλαγεις αλλά όχι μονο απο άτομοα που εργαζοντια σε καμπαρε αλλα και απο τις γυναικες που "εχασαν" τους συζυγους με αυτο τον τρόπο, ή απο αντρες που ειχαν ή επιθυμουσαν αλλα δεν ειχαν αντιστοιχη εμπειρια.
αυτο που καταλαβα ειναι οτι οταν ειπωθουν όλα, οσο πιο τσιλιμενο είναι κατι τόσο πιο σκοτεινο και βρωμικο γίνεται - οχι επειδη ειναι απαραιτητα βρωμικο εξαρχής αλλά γιατι ετσι γινεται στην πορεία
Σταλαματια μου δεν σε ξιτημαζει κανείς - καιαλιμονο του αν το κανει δηλαδη
Ρουθι μου
Ολοι στην Κύπρο ζουμε
μμμμμμμμμμμμμμμμμμ
..................
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rose,
Σε χαιρετώ! (Κι ακολουθεί πρόταση μακράς διαρκείας – πάρε βαθιά ανάσα).
Όπως είπα καις την προηγούμενη παρέμβαση μου (που όπως πρόσεξα μετά ήταν γεμάτη και ορθογραφικά λάθη), το θέμα που πραγματεύεται το δημοσίευμα του “Πολίτη” (και τα όσα λενε οι δυο κοπέλες – “καλλιτέχνιδες” εξ Ανατολικής Ευρώπης) “… είναι άκρως ενδιαφέροντα …”, (και θα συμπληρώσω) και ενημερωτικά και σίγουρα απομυθοποιητικά για τους κύπριους άντρες (πρώτα και κύρια όσους συχνάζουν σε καμπαρέ και μπυραρίες, οι εξ ανατολικού μπλοκ κοπέλες παρέχουν – θέλοντας και μη – ποικίλες υπηρεσίες – ως χορεύτριες, σερβιτόρες και τα τοιαύτα), καθώς επίσης και γαργαλιστικά (διεγερτικά για συνειρμούς και διαλογισμούς).
Το μυαλό μου σε τέτοιες περιπτώσεις κινείται πολυεπίπεδα με πολλαπλές σκέψεις και ποικίλους συλλογισμούς. Θα μπορούσα μάλιστα να γράψω στη ροή της σκέψης μου (που λαλεί τζι’ ο παρέας ο Λινοπάμπακος) κείμενα εκατοντάδων λέξεων. Π.χ. αυτό που λες (ή είπε η Λιάνα ή Κανέλλη) ότι “… προηγήθηκε το αρχαιοτερου [επαγγέλματος] ακομα ένα επαγγελμα - αυτο του Ιερατείου...”, ο λογισμός μου τρέχει σε παράγωγα της λέξης «ιερατείο», όπως «ιερόδουλη» - τι ήταν στην αρχαιότητα οι ιερόδουλες και πως κατάντησε η λέξη να είναι συνώνυμη της «πόρνης».
Σίγουρα η «πορνεία» έκανε την εμφάνιση της μέσα σε συγκεκριμένες κοινωνικές συνθήκες και η εξέλιξη, ανάπτυξη και συντήρηση της (της πορνείας) στην κοινωνία σχετίζεται με συγκεκριμένους οικονομικούς λόγους (τα πάντα εκπηγάζουν και καταλήγουν στην οικονομία και την αγορά) – από τη μια η ανέχεια και η φτώχεια που σπρώχνει κάποιες γυναίκες στην πορνεία κι από την άλλη τα μεγάλα οικονομικά οφέλη που φέρνει η εκμετάλλευση (ή η «αξιοποίηση» στην περίπτωση των δυο κοπέλων του δημοσιεύματος) της ομορφιάς και του σώματος τους ...
Ενδιαφέρον θα είναι να ξαναρίξουμε μια ματιά στην πραγματεία του Ένγκελς “Η καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους”, που παραμένει (κατ’ εμένα) διαχρονικά επίκαιρη και άπτεται και πτυχών του υπό συζήτηση θέματος! (Με την ανάπτυξη των χρηματοοικονομικών σχέσεων απέκτησε και η σεξουαλική/ερωτική πράξη χρηματική αξία).
(Ενδιαφέρον είναι ακόμα ένα βιβλίο – που διάβασα κάποτε κι έχω κάπου στο σπίτι – με θέμα τον γάμο και στην πορνεία στην Αρχαία Ελλάδα. Επίσης ενδιαφέρουσες αναφορές για την πορνεία υπάρχουν όλως παραδόξως και στην Βίβλο).
Και δυο ακόμα λόγια για το δημοσίευμα του “Πολίτη”, όπου οι δύο κοπέλες τα λενε έξω από τα δόντια και τόσο απαξιωτικά για τους κύπριους (εραστές).
(Μια συζήτηση με παρόμοιο θέμα είχα παρακολουθήσει πρόσφατα, ένα Σάββατο από τον “ΑΣΤΡΑ”, όπου μάλιστα παρουσιάστηκαν – από τον Νίκο Τριμικλινιώτη, αν δεν κάνω λάθος – και τα αποτελέσματα μιας έρευνας για τους λόγους που κάποιοι άντρες πανε στα καμπαρέ και τι ψάχνουν εκεί).
Θα συμφωνούσα, με βάση τα όσα λενε οι δύο κοπέλες (απόρροια των προσωπικών τους βιωμάτων από την εξάσκηση του επαγγέλματος της πόρνης – sorry που τα λεω έτσι κυνικά κι ωμά, αλλά έτσι είναι στην ουσία), αλλά και με βάση όσα ακούω κι εγώ απ’ εδώ κι απ’ εκεί, ότι “… αυτα που γραφτηκαν στο άρθρο ειναι αυτα που λεγονται στις παρέες …” και ότι “… ειναι πραγματα γνωστα αλλα ελαχιστα κοινοποιημενα …” και ότι σ’ αυτά υπάρχουν και πολλές αλήθειες (πέραν από τυχόν υπερβολές). Όμως βασικά δείχνουν την σεξουαλική στέρηση που υπάρχει στην Κύπρο (κλειστή κοινωνία και κάπου ίσως είναι αιτιολογημένο για τις μεγαλύτερες ηλικίες αυτό) ή/και τα σεξουαλικά απωθημένα που χαρακτηρίζουν πολλούς κύπριους άντρες.
Η αιτιολόγηση ή η «εκλογίκευση» αυτής της κατάστασης (της πορνείας) δεν οφείλεται σε αντρικό πατριωτισμό ή “… γιατι δεν θελουμε να δουμε το προβλημα…”, αλλά για να υποδείξει ότι αν δεν εκλείψουν οι λόγοι (οικονομικοί, ψυχολογικοί και κοινωνικοί) που δημιουργούν την πορνεία τούτη δεν θα εκλείψει ΠΟΤΕ!!! Οι οποιεσδήποτε πρωτοβουλίες και κινήσεις απλώς θα επαναφέρουν στο προσκήνιο και θα μετριάζουν το κακό ή το πρόβλημα!
Anef_Oriwn
Τρίτη 16/12/2008 – 7:25 μ.μ.
Ανευ πηρα ανασα και σε διαβασα !
δεν εχεις αδικο οταν συνδεεις την εκμεταλευση και την φτωχια με την σεξουαλικη εκμεταλευση.
ουτε και πως καποτε το να ειναι καποια ιεροδουλη ηταν τιτλος τιμής - και αναφέρομαι στην πιο συγχρονη κατασταση απο τοτε που οι γυναικες προσφεραν το κορμι τους στον ξένο ή τον περαστικο έξω απο το Ιερο της Αφροδιτης ή της Ισιδος ή της Ισταρ
ενα καλο βιβλιοειναι και του Λεντάκη "Ιερα πΟΡΝΕΙΑ"
Στην Παλαίπαφο ειχαμε και το δικο μας αντίστοιχο.
εμενα αυτο που με χαλα ειναι η εκμεταλευση και η κακοποιηση...
κυρίως οταν οι σχεσεις ειναι αποκλειστικα σχεσεις εξουσιας και ισχύος. Αυτο με χαλά όχι μονο μεσα στο πλαισιο ενος οργανωμενου ή μη εγκληματος αλλα και τον δια-προσωπικων ή/και διαφυλικων σχεσεων.
να σου πω και τι με χαλά ακόμα περισσοτερο
οταν βλεπω ενα ζευγαρι στο δρόμο να εκφράζουν την αγαπη τους [που καναμε καιρο να το δουμε στην Κύπρο - πριν 15 χρονια οταν πρωτοήρθα ήταν ταμπου] κατι καποιες φορές, μεσα απο την εκφραση και γλωσσα του σώματος δηλώνει οχι την αγαπη ή τρυφερότητα του ενος προς την άλλη ή αντιστοιχα αλλα το βαθμο της κτητικοτητας της σχεσης...
για μενα ειναι δικαιωμα του καθενος να διαθετει ή απολαμβανει το σωμα του οπως εκεινος κρινει, επιθυμει, και αποφασίζει.
με χαλά πολύ όμως οταν αυτο εχει ενα στοιχειο φόβου, υπεροχής, αλαζονίας, καταχρησης ελευθεριας προς τους άλλους, ξιπασια, ασχημια... τα εκλαμβανω ως μια μορφη βιας.
ΥΣ επίσης με πολλά ορθρογραφικα λάθη και εκφραστικες βιασυνες - απολογουμαι
α και κατι αλλο , γιατι χρησιμοποιουμε τη λεξη πόρνες στα μπλοκ οταν όλοι μας - ή σχεδον όλοι - άλλες στιγμές χρησιμοποούμε την λέξη πουτάνα;;
rose tihaia epesa stin anartisi sou kai sokaristika. Ohi epidi den ta kserame ola afta, opos eipes kai esy touta sizitume stis parees, alla epidi akoustikan apo to stoma touton ton kopelon.
H megali mou aporia einai pou tha kataliksume etsi opos pame.
Arahni
καλωσόρισες
νομιζω οσο μιλάμε καλά πηγαινουμε ...
τωρα που θα καταλήξουμε ... ποιος ξερει??
Rose,
Με τη σειρά μου να πω ότι δεν διαφωνώ με τα πλείστα από αυτά που λες. Κι εμένα με χαλάει η εκμετάλλευση (του έρωτα ή του σεξ) – και μια και αφετηρία μας γι’ αυτήν τη συζήτηση ήταν το συγκεκριμένο δημοσίευμα του “Πολίτη”, να προσθέσω κι από τις δύο πλευρές και την αντρική και τη γυναικεία – όπως και η κακοποίηση (ή να προτιμάς και η επιβολή).
Επίσης θα συμφωνήσω ότι η αγάπη, η τρυφερότητα και ο (συγκαλυμμένος έστω) ερωτισμός που εκφράζεται (βασικά από νεαρά άτομα) στο δρόμο, στο καφέ, στο λεωφορείο, στο τραμ (που κι εγώ τα ‘χω ζήσει στο εξωτερικό από τα τέλη της δεκαετίας του 70) εκπέμπουν μια ομορφιά και μια γοητεία (ίσως και σαγήνη και ζήλια – με την καλή της έννοια – για μας που είμαστε μεγάλοι σήμερα) ...
Δυο λογάκια όμως θα ήθελα να ειπώ και για την «κτητικότητα»: Γενικά η κτητικότητα (για οποιοδήποτε αγαθό) υπάρχει (ως ηθηλημενη ή μη) συνειδησιακή έκφραση , εν όσο δεν υπάρχει ελεύθερη και απρόσκοπτη πρόσβαση σ’ αυτά τα αγαθά και καταστάσεις. (Τούτο σήμερα πλειστάκις επιτυγχάνεται με την εξαγορά – δηλ. χρησιμοποιώντας το χρήμα - ή/και με την επιβολή).
Στον έρωτα όμως, κυρίαρχο στοιχείο είναι το συναίσθημα, το οποίο δημιουργεί μια εσωτερική ψυχοσυναισθηματική ανάγκη να είσαι συνεχώς μαζί με τον/την σύντροφο σου και να κάνεις μαζί του/της διάφορα πράγματα. Έχω την άποψη ότι ο έρωτας και η κτητικότητα είναι δύο πράγματα που πάνε μαζί. Δύσκολο να βιώνεις τον απόλυτο έρωτα χωρίς να θες αυτό το άτομο μόνο δικό σου. (Ίσως έτσι και με βάση την προσωπικότητα και την κουλτούρα του καθενός μας να υπεισέρχεται πλέον και το αίσθημα της κτητικότητας).
Πέραν τούτου όμως η κτητικότητα (από πλευράς αντρών) ορίζεται (ή καλλιεργείται και αναπαράγεται) και μέσα από τη γλώσσα (το λεκτικό και λεξιλόγιο) που χρησιμοποιείται για αυτήν, καθαυτή την ερωτική/σεξουαλική πράξη. Ως ενεργητική ή παθητική ενέργεια, αλλά ας μην μπούμε τώρα σε λεπτομέρειες, μη μας τσιμπήσει και η λογοκρισία.
Όμως δεν θα το παίξω (περαιτέρω) πουριτανός και έτσι δεν θα αποφύγω να πω ότι και στις καθαρά προσωπικές ερωτικές στιγμές ενός ζευγαριού (στο οποίο δεχόμεθα ότι υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός και κατανόηση για τις εκατέρωθεν ιδιαίτερες επιθυμίες) πάλι μπορεί να εκφραστεί (με διάφορες μορφές) η κτητικότητα από το ένα ή το άλλο μέρος (συνήθως όμως πιο έντονα από τον άντρα). Τούτο παρατηρείται μέσα από το λεξιλόγιο που πιθανόν να χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης ή από τη φύση και τη μορφή των ερωτικών στάσεων! Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!
Υ.Γ.: Η λέξη «πουτάνα» ίσως να χρησιμοποιείται πιο πολύ ως βρισιά (σε σύγκριση με τη λέξη «πόρνη», που ακούγεται πιο sicάτα). Εξ άλλου το «πόρνη», είναι η ελληνική λέξη (το «πουτάνα» είναι ιταλική) και φαίνεται ότι προτιμούμε τα ελληνικά προϊόντα (αν και ο χαρακτηρισμός «πόρνη» που χρησιμοποιήθηκε τελευταία σε κάποιο άλλο blog προκάλεσε έντονες εντάσεις και καταλυτικές αντιδράσεις!
Anef_Oriwn
Τετάρτη 17/12/2008 – 5:53 μ.μ.
Rose μου
αυτα που διαβασα σ ολα τα σχόλια των φίλων ηταν πιο ενδιαφέροντα κι απ αυτα που λενε οι κοπελες στο ποστ...
καλο βραδυ
Ναι Φαραόνα
τα σχολια ειναι ολη η ουσια και οι φιλοι
σε χαιρετω
Ανευ, εχω διαθεση να σου απαντησω σε καθε γραμμη αλλα να μην σε κακοκαρδίσω
ειδικα εκει με την κτητικοτητα..
μου ηρθε στο μυαλο το αρσενικο λιονταρι, τα σκυλακια και άλλα θηλαστικα που κατουρουν για να οριοθετησουν την περιοχη...
Τι σημαινει ρε Ανευ, οτι πρεπει να ορισουμε και τις σχεσεις μας βαση πρωτογονων αισθηματων - νομιζω ο ανθρωπος εκτος απο ζωο ειναι και άλλα πραγματα.
και στο σεξ, οταν οτα ατομα που συμμετεχουν το επιθυμουν αμοιβαια, δεν υπαρχουν ταμπου, αλλα στην σχεση δεν "κατουρουμε" στα ορια της περιοχης μας ρε Ανευ.
ανθρωποι ειμαστε, τσιλημενοι, αλλα ανθρωποι, αυτοδιαμορφωμενοι [γεννετικα, συνασθηματικα, νοητικα, κοινωνικα κλπ κλπ] να αναζητουμε την ελευθερια και την μοναδικοτητα
αν αυτο δεν αντανακλάται στο 98% των σχεσεων δεν σημανίνει οτι δεν υπαρχει και το 2% ή περισσοτερο, ή η υποσχεση του, ή η ελπίδα του.
ουτε και φιλοσοφοι ειναι περισσοτερι, ουτε στοχαστες, ουτε μουσικοι ή ταλαντουχοι εικαστικοι...
αλλα εκει στο 2% υπαρχει ελπίδα
Αγαπητή και φίλτατη Rose,
Χαίρε!
Και επέτρεψε μου ακόμα 2-3 (σύντομα, ελπίζω) σχόλια, μάλλον και τελευταία καθώς έχω την αίσθηση ότι η συζήτηση μεταξύ ημών οδηγείται σε αδιέξοδο (αν και νομίζω ότι δεν διαφωνούμε επί της ουσίας – ίσως κάπου να λειτούργησαν πιο πολύ τα φεμινιστικά σου αντανακλαστικά και αντέδρασες μερικώς έντονα στα όσα είπα στην προηγούμενη παρέμβαση μου, κυρίως για την κτητικότητα)!
1. Η αιτιολόγηση ή η επεξήγηση για το πως (κατά τη δικιά ΜΟΥ γνώμη), λειτουργούν (γενικότερα) οι άνθρωποι στις διαπροσωπικές ή/και διαφυλικές τους σχέσεις (συμπεριλαμβανομένων και των ερωτικών) ΔΕΝ σημαίνει συγχρόνως και αποδοχή (ως ορθής ή παραδεχτής) αυτής της κατάστασης ή ότι “… πρεπει να ορισουμε και τις σχεσεις μας βαση πρωτογονων αισθηματων …”. (Φυσικά δεν είμαι ειδικός – ούτε ψυχίατρος, ούτε ψυχολόγος, ούτε και κοινωνιολόγος - για να έχει το τεκμήριο της επιστημονικότητας η άποψη μου, αλλά έχω το χούιν να φιλοσοφώ κάποτε, ίσως λανθασμένα καθώς το κάνω με βάση τα βιώματα και τις περιορισμένες, για κάποια ζητήματα, γνώσεις μου. Π.χ. ειλικρινά δεν ήξερα ότι “… το αρσενικο λιονταρι, τα σκυλακια και άλλα θηλαστικα που κατουρουν για να οριοθετησουν την περιοχη...”! Αλλά πέραν τούτου, δεν κατάλαβα κιόλας πως αυτό έχει σχέση με την κουβέντα μας. Μίλησα εγώ για οριοθετήσεις; (Υπάλληλος του Κτηματολογίου πάντως δεν είμαι!).
2. Διαφωνώ ότι είμαστε “ανθρωποι, αυτοδιαμορφωμενοι”! Ίσως αυτή η “αυτοδιαμόρφωση” να ισχύει για το 2% (όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις) αλλά γενικά ο άνθρωπος αποτελεί εικόνα της κοινωνίας και διαμορφώνεται (κυρίως συναισθηματικά και κοινωνικά) δεχόμενος συνεχώς επιδράσεις από το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζει και μεγαλώνει (οικογενειακό, κοινωνικοοικονομικό, πολιτικό). Γι’ αυτό και η κτητικότητα δεν μπορεί να ξεριζωθεί εύκολα ή να καταργηθεί με διατάγματα ή καλές προθέσεις, εν όσο την αναπαράγει με τους θεσμούς του (οικογένεια, σχολείο, εκκλησία) το ίδιο το σύστημα. Και είναι αυτό το σύστημα (κυρίως σε κοινωνικοοικονομικά υποανάπτυκτες και κλειστές κοινωνίες) που δημιουργεί και ανθρώπους «τσιλημένους», ανθρώπους με απωθημένα (κι όλοι κάτι κουβαλάμε μέσα μας).
3. Τέλος, δεν είναι απαραίτητο τυχόν «κακοκάρδισμα» να προκύψει μέσα από απαντήσεις “σε καθε γραμμη” (που θα μπορούσες να δώσεις όπως λες). Αντίθετα τα σχόλια και οι απαντήσεις βοηθούν στην ανάπτυξη μιας συζήτησης (η οποία έχει κάποιους στόχους και σκοπούς) φτάνει σ’ αυτήν να μην παρεισφρύουν έντονα αντιπαραθετικά συναισθήματα ή εκφράσεις του στυλ “ρε Άνευ” ή αναφορές σε “κατουρήματα”.
Χαιρετώ!
Anef_Oriwn
Πέμπτη 18/12/2008 – 4:44 μ.μ.
Anef σημαντικο ειναι να ξεκινησω με μια επεξηγηση και μια απολογια
Το "ρε" ειναι μια παρατραβηγμενη λεξη η οποία καμια προθεση είχε να σε προσβαλει και απολογουμαι - κακώς νοούμενη οικειοτητα ηταν και λυπαμαι.
οσο για το "κατουρημα" εξηγώ: δεν υπαρχει άλλος τρόπος να το περιγραψουμε, το κατουρημα ειναι κατουρημα - λέξεις και έξεις, νοηματα, δικες μου εκφράσεις και τρόπος περιγραφης, δεν ειχε να κανει με τα σχολια σου η επιλογη των λέξεων.
απο την άλλη, πραγματικα δεν διαπιστωσα αδιεξοδο...
παρουσιαζα τι νιωθω, πιστευω, και απαντούσα σε ότι μου κεντρισε το ενδιαφερον απ το σχολιο σου.
δεν έκρινα ουτε εσενα ουτε τις αποψεις σου, τις δικες παρουσιασα με αφορμη και αφετηρια το σχολιο σου,
Rose,
Κατανοητά, σεβαστά κι αποδεχτά αύρα που λες!
(Φαίνεται η οικειότητα δεν μπορεί να γίνει πάντα αντιληπτή στο άχρωμο blogging).
Anef_Oriwn
Πέμπτη 18/12/2008 – 9:53 μ.μ.
www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον με τις πιο τολμηρες σεξουαλικες φαντασιωσεις
ακαταλληλο για ανηλικους
Σε ένα σύστημα ιεραρχικό καταπιεστικό όπου οι ανθρώπινες σχέσεις διαμεσολαβούνται από το κέρδος δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από την αγορά και η ερωτική συνεύρεση των ανθρώπων. Η οικογένεια όπως την ξέρουμε σήμερα είναι ένα ακόμα εργαλείο στην υπηρεσία της αναπαραγωγής του συστήματος. Αναπαράγει την κτητικότητα άρα και την ιδιοκτησία ώς έννοια ιερή και απυρόβλητη.Σπρώχνει στον ατομικισμό και την υποκρισία . Έτσι εξηγείται και η ύπαρξη της πορνείας . Πίσω από κλειστές πόρτες οι άνθρωποι προσπαθούν να εξαγοράσουν την ελευθερία που το σύστημα αξιών της κοινωνίας τους πήρε . Είναι ωστόσο και αυτό μια αυταπάτη όπως κάθε “ευτυχία” που προσφέρεται ως εμπόρευμα.
Πολίτη Vromigo
μ αρεσει η προσεγγιση σου, ιδιαιτερα η αναφορα σου στην οικογενεια, ειναι γνωστη και ως το "κυτταρο της κοινωνιας" - αυτο ακριβως!
Τον προσκάλεσα να κάνουμε την κλίνη μου σάβανο μας, την διακοσμημένη με τ' άπειρα ρόδα
ανωνυμε 10:55
ευχαριστουμε
ανωνυμε πιο πανω
;;;
Δημοσίευση σχολίου